wtorek, 8 lipca 2014

Kim jest Natalia?! Co Tu będzie robić?

Kim jest Natalia? "studentka Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, lat (...), urodzona w (...) bla bla bla". Ale na co i po co Ona tutaj? Przez nastęne kilka tygodni, dzieki współpracy z AIESEC będzie nam opisywać dla większości nieznany kraj jakim jest ...
Kirgistan.

A co mówi o sobie?

"Przez całe swoje życie zastanawiałam się co chcę robić, czy wszystkie decyzje, które do tej pory podjęłam były słuszne, czy studiuje rzeczywiście to co lubię i to co mnie interesuje. Odnosząc się do studiów, Zarządzanie nie należy do najbardziej porywających i rozwijających kierunków. Już od początku studiów chciałam robić coś więcej. Z polecenia siostry natrafiłam na największą na świecie organizacje studencką - AIESEC. Jestem osobą otwartą na wielonarodowość, ciekawą świata i gotową na nowe wyzwania, a dzięki AIESEC przez niecały rok poznałam osoby ze wszystkich stron świata zaczynając od Ameryki Południowej, kończąc na Australii. Pod koniec letniej sesji zaczęłam się zastanawiać - iść do pracy ? Może pora zarobić pieniądze, odłożyć sobie na resztę roku, może kupić coś fajnego ? Nie! Pomyślałam, że nie można spędzić wakacji w Warszawie i jedyną realną opcją był dla mnie wyjazd na wolontariat Global Citizen (z AIESEC). Decyzja ta była bardzo spontaniczna, podjęta pod wpływem chwili, bez zastanowienia. Szybko znalazłam interesujący mnie projekt, aplikowałam, przeszłam proces rekrutacyjny i zostałam zaakceptowana! Już za tydzień wyjeżdżam do Kirgistanu (Azja Środkowa) na projekt SAYAKAT – Explore Kyrgyzstan. Przez 6 tygodni z grupką 10 osób z różnych krajów będziemy objeżdżać Kirgistan i poznawać jego piękno. O co chodzi w tym projekcie ? O ukazanie potencjału turystycznego jaki posiada Kirgistan. Dlatego też, będę prowadzić blog wrzucać zdjęcia i przedstawiać relację z najbardziej przykuwających uwagę miejsc, żeby zaciekawić Was i pokazać, piękno tego państwa."

Pierwsza relacja już w Lipcu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz